مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 17:182020-01-19اجتماعي

استاندار گیلان: فاصله کیفی مدارس نسبت به هم کاهش یابد


ارسلان زارع غروب روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش گیلان افزود: بهبود و کیفیت بخشی آموزش ها بر مبنای تقویت بنیه علمی دانش آموزان به ویژه در مناطق محروم بسیار مهم و مورد تاکید است.

رییس شورای آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان میهن اسلامی هستند، اظهار کرد: زمینه نشاط و فعالیت بیشتر دانش آموزان باید فراهم شود و دست اندرکاران به این مهم اهتمام جدی داشته باشند.

وی با اشاره به بیستمین طرح پرسش مهر رییس جمهوری در آغاز سال تحصیلی جدید خاطر نشان کرد: این سئوال رییس جمهوری در پرسش مهر از دانش آموزان مبنی بر اینکه محیط مدرسه از نظر شما چگونه است؟ طرح این سئوال از معلمان که برای دلپذیرکردن و شادترکردن محیط مدرسه چه کاری باید انجام داد؟ پرسشی اساسی بود که ناشی از اثربخشی فضای آرام و لذت بخشی برای یادگیری دانش آموزان است.

استاندار گیلان با بیان اینکه در طراحی محیط های جدید آموزشی در استان پیش بینی های خوبی شده است، اضافه کرد: در این طراحی ها، حیاط پویا، وجود کتابخانه، مبلمان و فضاسازی های مناسب مورد توجه قرار گرفته است.

وی آسیب های اجتماعی را تهدید جدی جامعه دانست و اظهار داشت: متاسفانه در مواردی شاهد کاهش سن گروه های مبتلابه این آسیب ها هستیم، بنابراین نوجوانان و جوانان به عنوان نیروی انسانی اثر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گیلان: فاصله کیفی مدارس نسبت به هم کاهش یابد

استاندار گیلان: فاصله کیفی مدارس نسبت به هم کاهش یابد