مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 15:552020-01-19اجتماعي

برف و باران،باد در راه کرمان وهشدارهای جدی


بارش باران و برف امشب وفردا در بیشتر مناطق استان کرمان پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی کرمان گفت: امروز (یکشنبه) و فردا در بیشتر نقاط استان بارش باران و در مناطق سردسیری و کوهستانی بارش به صورت برف پیش بینی می شود.

مریم سلاجقه با اشاره به وزش باد به نسبت شدید در برخی از ساعات در غرب استان کرمان افزود: سه شنبه (اول بهمن ) نیز احتمال بارش پراکنده در برخی از مناطق جنوب استان کرمان دور از انتظار نیست.

سلاجقه با اعلام بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی استان کرمان گفت: رانندگان برای تردد در مسیرهای کوهستانی، زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی هشدار داد: کشاورزان و گلخانه داران به ویژه در مناطق جنوبی تمهیدات پیشگیرانه از خسارت سرما در مزارع صیفی، جالیز و مرکبات را در نظر بگیرند مدیر کل مدیریت بحران استان کرمان در اطلاعیه ای با اشاره به فعالیت سامانه بارشی از چهارشنبه 2بهمن درباره بارش برف، مه و کاهش دما و رگبار ورعدوبرق و همچنین بارش برف گاهی همراه با کولاک در ارتفاعات کرمان پنج شنبه 3بهمن هشدار داد.

در این اطلاعیه با توجه به لغزندگی، یخبندان و کاهش دید و آب گرفتگی معابر عمومی در اواخر این هفته بر، احتیاط لازم در تردد شهری ، جاده ای و مجهز کردن خودروها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و باران،باد در راه کرمان وهشدارهای جدی

برف و باران،باد در راه کرمان وهشدارهای جدی