مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 15:352020-01-19ورزشي

شکستگی کتف بازیکن و ناراحتی تماشاگران داماش از نتیجه مساوی دربی گیلان


تیم های فوتبال داماش گیلان و ملوان بندرانزلی عصر یکشنبه در هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور و در یکی از دربی های گیلان در لیگ دسته یک به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

با توجه به بارندگی های چند روز اخیر در رشت و همچنین سردی هوا، انتظار می رفت که طرفداران از این بازی استقبال چندانی نکنند اما در نهایت حدود هفت هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور یافتند تا از نزدیک تیم های مورد علاقه خود را تشویق کنند که البته از این تعداد، حدود 700 تماشاگر نیز از حامیان ملوان بودند.

اغلب این طرفداران با چتر به ورزشگاه آمده بودند و تا پایان بازی نیز تیم های مورد علاقه خود را مورد تشویق قرار دادند که البته بعضی از لحظات نیز این طرفداران بر علیه هم و تیم مقابل نیز شعارهایی می دادند که البته اینگونه واکنش در فوتبال و دربی تا حدی عادی است.

قبل از آغاز بازی، کادر فنی داماش به سمت کادر فنی ملوان رفت و با اهدای دسته گل به آنان خوشامد گفتند و میثم شاه مکوندی یکی از بازیکنان ملوان نیز به سمت نیمکت داماش رفت و با ربیعی فر سرمربی و سایر کادر فنی داماش روبوسی کرد.

در همان ثانیه های اول این دیدار و روی اشتباه مبین عشایر دروازبان تیم ملوان، بازیکنان داماش می توانستند به یک گل زودهنگام دست یابند اما در نهایت این فرصت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکستگی کتف بازیکن و ناراحتی تماشاگران داماش از نتیجه مساوی دربی گیلان

شکستگی کتف بازیکن و ناراحتی تماشاگران داماش از نتیجه مساوی دربی گیلان