مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 15:152020-01-19اجتماعي

فرهنگ سازی همراه با رعایت قانون مهم ترین راه کاهش آلودگی هواست


بهروز شهابی زاد روز یکشنبه در دبیرستان دخترانه 17 شهریور اردکان افزود: ارموزه محیط زیست به یکی از مهم ترین دغدغه های انسان ها تبدیل شده ، مشکلات و معضلات مربوط به آن نگرانی های عمومی را برانگیخته است.

وی اضافه کرد: رشد روزافزون صنایع و کارخانه ها ، استفاده گسترده از سوخت های فسیلی و خودروهای فرسوده موجود در شهرها، از عوامل عمده آلودگی هواست.

فرماندار اردکان اظهارداشت: این شهرستان امروزه به عنوان یکی از قطب های مهم صنعتی استان یزد مطرح است و پیشرفت صنعتی در اغلب زمینه ها باعث شکوفایی و رونق اقتصادی و اجتماعی آن شده و امروز به الگویی از رشد صنعتی برای منطقه تبدیل شده است.

شهابی زاد ادامه داد: در کنار آن، مشکلاتی نیز به وجود آمده که یکی از آن ها آلودگی هوا در برخی روزهای سال به ویژه در فصل پاییز و زمستان است.

فرماندار اردکان با اشاره به تلاش های قابل توجه در ماه های اخیر در حفظ و صیانت از محیط زیست به ویژه در زمینهٔ کاهش آلودگی هوا، مهم ترین گام در این راستا را ایجاد کارگروه تخصصی محیط زیست شهرستان دانست که برای اولین بار در میان 10 شهرستان استان در اردکان شروع به فعالیت کرد و متشکل از استادان دانشگاهی، متخصصان و فعالان محیط زیست و رییسان برخی اداره های مرتبط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی همراه با رعایت قانون مهم ترین راه کاهش آلودگی هواست

فرهنگ سازی همراه با رعایت قانون مهم ترین راه کاهش آلودگی هواست