مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 15:152020-01-19اقتصادي

شاخص راه و شهرسازی در کردستان به 48 درصد افزایش داشته است


مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: در طول چند سال گذشته به ویژه از سال 92 تا 98 شاخص های راه و شهرسازی استان کردستان جهش خوبی داشته و شاخص ما از 39 درصد به 48 درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: در طول چند سال گذشته به ویژه از سال 92 تا 98 شاخص های راه و شهرسازی استان کردستان جهش خوبی داشته و شاخص ما از 39 درصد به 48 درصد افزایش داشته است.

ظهر امروز(29 دی) با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی کشور و مسئولان استانی کردستان عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن سنندج آغاز شد.

مساحت کل زیربنای ایستگاه راه آهن سنندج حدود 14 هزار و 722 مترمربع بوده که در زمینی به مساحت 51 هکتار شامل ترمینال، انبار، اتاقک سوزبانی و انتظامی است.

این ایستگاه آخرین ایستگاه مسیر همدان به سنندج بوده و برای ساخت آن یک هزار و 260 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

محمد صدیق ثابتی، مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان امروز 29 دی ماه در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه راه آهن در کردستان گفت: در قرارداد پیمانی عملیات ساخت این پروژه 30 ماهه بوده اما امید است که تا اتمام سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد.

وی اظهار کرد: بر اساس کلیه مکاتب و تئوری های توسعه اقتصادی زیربناهای حمل و نقل کلیدی ترین پارامتر و پیش نیاز در توسعه اقتصادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص راه و شهرسازی در کردستان به 48 درصد افزایش داشته است

شاخص راه و شهرسازی در کردستان به 48 درصد افزایش داشته است