مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 14:552020-01-19سياسي

کمک به فعالیت واحد های راکد، مصداق مقابله با فشار های اقتصادی دشمن


استاندار تهران با اشاره به ضرورت حرکت در مسیر رونق تولید، کمک به فعالیت واحد های راکد را مصداق مقابله با فشار های اقتصادی دشمن عنوان کرد.

- خبرگزاری صدا و سیما ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به لزوم حفظ اشتغال موجود در کنار ایجاد اشتغال جدید، اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان با انواع تحریم ها به ویژه فشار های اقتصادی به دنبال توطئه علیه کشور هستند باید با تسهیل شرایط اشتغال در مقابل دشمنان ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: نباید با بخشنامه های دست و پاگیر مانع برای تولیدکنندگان و صنعتگران ایجاد کرد بلکه باید برای هر مشکل راه حل مناسبی تعیین کنیم تا به تسریع فعالیت واحد ها به ویژه واحد های راکد منجر شود.

استاندار تهران سپس با اشاره به لزوم توجه به وضعیت شهرک های صنعتی خصوصی استان تهران، گفت: 8 شهرک خصوصی استان تهران مصوبه هیئت وزیران را دارند که به منظور کمک به فعالیت این شهرک ها و مستثنی شدن آن ها از پرداخت عوارض تغییر کاربری، نامه ای جهت بررسی و اصلاح مصوبه ارسال می شود.

محسنی بندپی با اشاره به هدف جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خاطرنشان کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق تولید نام گرفته وظیفه همه مسئولان کمک به تحقق این مهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک به فعالیت واحد های راکد، مصداق مقابله با فشار های اقتصادی دشمن

کمک به فعالیت واحد های راکد، مصداق مقابله با فشار های اقتصادی دشمن