مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 14:002020-01-19سياسي

مردم تخلفات انتخاباتی را به هیأت بازرسی گزارش کنند


رییس هیأت بازرسی و نظارت بر انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک گفت : مردم تخلفات انتخاباتی را به دبیرخانه هیأت بازرسی و نظارت بر انتخابات گزارش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا کارخانه عصر یکشنبه در جلسه سربازرسان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک برگزار شد گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، آرا مردم حق الناسی است که تمامی مجریان برگزاری انتخابات موظفند تا از آن حراست کرده و مقابل هر عاملی که مشارکت عمومی را در این عرصه کم می کند ایستادگی نمایند.

وی بیان داشت: اعضای هیأت بازرسی موظفند تا پیش، حین و پس از انتخابت، رفتار داوطلبان را رصد کرده و چنانچه حرکتی از سوی داوطلبان خلاف قانونی صورت گیرد، نسبت به ارائه گزارش آن تخلف اقدام کنند تا از بروز هرگونه قانون شکنی جلوگیری شود.

کارخانه با اشاره به این که آغاز فعالیت تبلیغات انتخاباتی نامزدها از روز پنجشنبه 24 بهمن ماه آغاز می شود از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفات انتخاباتی به ویژه در حوزه تبلیغات زودهنگام، مراتب را با استفاده از شماره تلفن 36254162 و یا سامانه پیامک 50002036 به اطلاع هیأت بازرسی و نظارت بر انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تخلفات انتخاباتی را به هیأت بازرسی گزارش کنند

مردم تخلفات انتخاباتی را به هیأت بازرسی گزارش کنند