مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 13:202020-01-19حوادث

20 فقره سرقت در یک شب/ سارق میلیاردی لوازم داخل خودرو دستگیر شد


رییس کلانتری 141 شهرک گلستان از دستگیری یک سارق خودرو و لوازم داخلی آن خبر داد و گفت: متهم با همکاری همدستش در 24 ساعت 20 فقره سرقت انجام داده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ افشین ابراهیمی در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت 3:30 دقیقه بامداد یکشنبه بیست و نهم دی ماه، مأموران گشت کلانتری 141 شهرک گلستان در حال گشت زنی در محدوده پل شهدای کن در بزرگراه همت بودند که به راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی پژو پارس نوک مدادی مشکوک شدند.

وی افزود: با توجه به بارش برف و توقف خودرو در کنار اتوبان مأموران برای بررسی به خودروی پژو پارس نزدیک شدند که راننده و سرنشین خودروی سواری به محض مشاهده مأموران تصمیم به فرار گرفتند اما با توجه به لغزندگی جاده، مردان مرموز موفق به فرار با خودرو نشده و تصمیم به فرار با پای پیاده گرفتند.

رییس کلانتری 141 شهرک گلستان ادامه داد: مأمور گشت کلانتری و سرباز جوان به تعقیب 2 مرد جوان پرداختند و یکی از متهمان مسیرش را از همدستش جدا و به سمت باغ های کن فرار کرد و متهم دیگر با شلیک تیر هوایی مأموران دستگیر شد.

سرهنگ ابراهیمی گفت: پس از دستگیری یکی از متهمان مأموران به بررسی شماره پلاک خودروی پژو پارس از طریق مرکز پیام پلیس پرداختند و مشخص می شد که خودرو شامگاه شنبه 28 دی ماه در محدوده کلانتری 138 سرقت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 فقره سرقت در یک شب/ سارق میلیاردی لوازم داخل خودرو دستگیر شد

20 فقره سرقت در یک شب/ سارق میلیاردی لوازم داخل خودرو دستگیر شد