مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 13:062020-01-19اجتماعي

اردوی نجوم در مدارس البرز کلید خورد


مهریار کرمی روز یکشنبه در گفت و گوبا ایرنا با اشاره به اینکه این طرح از سوی پژوهش سرای دانش آموزی معلم آموزش و پرورش ناحیه یک کرج اجرایی شده است ، خاطرنشان کرد: این آسمان نمای دیجیتال یکی از پیشرفته ترین مدل های موجود آسمان نما در جهان است.

این برنامه با هدف آشنایی دانش آموزان با شگفتی های آفرینش وآموزش جذاب و لذت بخش علوم مختلف با بیش از 20 نوع سرفصل مختلف برای دانش آموزان تمام مقاطع و پایه های تحصیلی و متناسب با محتوای کتب درسی علوم در مقطع ابتدایی ومتوسطه اول و دوم اجرایی شده است.

در قالب این برنامه ،دانش آموزان با مباحث فیزیک، زیست شناسی، زمین شناسی و شیمی و اسکلت بندی و آناتومی بدن انسان، هماهنگی و کارکرد اندام های مختلف بدن، چگونگی ایجاد زخم ها و ترمیم آن ها توسط سلول ها، دوره های زمین شناسی ، نجوم و اخترفیزیک، نحوه طلوع و غروب خورشید، ورود به فضای بی کران سیارات منظومه شمسی، کهکشان ها، صور فلکی و اجرام آسمانی، چگونگی تشکیل نفت و گاز، مغناطیس و دایناسورها آشنا می شوند.

وی افزود: برنامه آسمان نمای سه بعدی علوم علاوه بر جامعیت علمی، مفرح و هیجان انگیز بوده به طوری که در هر بار برگزاری این برنامه، علاوه بر دانش آموزان، اولیا، معلمان و پرسنل مدرسه نیز از آن استقبال می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی نجوم در مدارس البرز کلید خورد

اردوی نجوم در مدارس البرز کلید خورد