مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 13:052020-01-19سياسي

کارتخوان 43 درصد پزشکان کشور ثبت شد


رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه تاکنون 43 درصد پزشکان کشور در سامانه پایانه فروشگاهی ثبت نام کرده اند، گفت: پزشکان تا تاریخ 30 بهمن ماه سال جاری مهلت دارند در سامانه پایانه فروشگاهی ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سازمان امور مالیاتی، دیروز با حضور امید علی پارسا رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور و محمد رضا ظفرقندی رییس سازمان نظام پزشکی کشور، 28 دی ماه تفاهم نامه همکاری این دو دستگاه به منظور تسهیل در اجرا و پیاده‎سازی نظام پایانه فروش توسط مشاغل پزشکی موضوع بند(ی) تبصره (6) قانون بودجه سال 98 کل کشور منعقد شد.

رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور در این نشست، با بیان اینکه نظام مالیاتی در حال حرکت به سمت شیوه های نوین مالیات ستانی و تحقق نظام مالیاتی مدرن است، گفت: در نظام مدرن مالیاتی، به جای استفاده از شیوه علی الراس، از شیوه های ریزداده مبنا و دیتا محور استفاده می شود و در حقیقت، تشخیص مالیات نه به شکل سنتی و با تکیه بر میانگین ها، شواهد و یا قرائن، بلکه به استناد داده ها و اطلاعات اقتصادی واقعی مودی انجام می گیرد.

پارسا با اشاره به اینکه مشاغل زیرمجموعه نظام پزشکی در صف نخست ورود به نوین سازی نظام مالیاتی قرار گرفته اند، اظهار داشت: بدیهی است این دسته از مشاغل جزو فرهیختگان جامعه به شمار می ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارتخوان 43 درصد پزشکان کشور ثبت شد

کارتخوان 43 درصد پزشکان کشور ثبت شد