مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:462020-01-19اقتصادي

بازنگری در قانون بانکداری بدون ربا


رییس اتاق بازرگانی ایران معتقد است در شرایط فعلی می توان در قانون فعلی بانکداری بدون ربا بازنگری کرد و بخش خصوصی مدتی طولانی است که انتظار دارد در اجرای قانون اصلاحاتی صورت بگیرد.

- رییس اتاق بازرگانی ایران معتقد است در شرایط فعلی می توان در قانون فعلی بانکداری بدون ربا بازنگری کرد و بخش خصوصی مدتی طولانی است که انتظار دارد در اجرای قانون اصلاحاتی صورت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین شافعی امروز در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: نقد ما به قانون بانکداری بدون ربا به معنی آن نیست که این قانون به طور کامل مشکل دارد، یعنی از سویی نمی توان گفت که در کشور بانکداری اسلامی اجرایی نمی شود و از سوی دیگر نمی توان اعلام کرد که تمام بخش های این قانون به طور دقیق در حال اجرا شدن است.

به گفته وی، وقتی شورای نگهبان از لحاظ فقهی قانون فعلی را تایید کرده یعنی بانکداری اسلامی در کشور وضع شده است، اما می توان با مطالعه دوباره به ابعادی توجه کرد که در زمان تصویب به آن ها توجه نشده و آن ها را در راستای اهداف اقتصادی کشور اصلاح کرد.

رییس اتاق بازرگانی ایران با بیان این که در قانون بانکداری بودن ربا باید تمام جوانب سیاسی و اقتصادی در نظر گرفته شود، اظهار کرد: فعالان اقتصادی سال هاست که در انتظار اصلاح این قوانین هستند، زیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری در قانون بانکداری بدون ربا

بازنگری در قانون بانکداری بدون ربا