مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:202020-01-19سياسي

آغاز فعالیت 21 کارگروه ستاد بزرگداشت دهه فجر در ایلام


سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام شعار محوری و عناوین ایام الله بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کرد.

- سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام خبر داد: آغاز فعالیت 21 کارگروه ستاد بزرگداشت دهه فجر در ایلام ایسنا/ایلام سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام شعار محوری و عناوین ایام الله بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امسال با شعار محوری انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری ، جهاد و مقاومت همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف این استان نیز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه ستادهای دهه فجر در سطح شهرستانها فعالیت خود را آغاز کرده، خاطرنشان کرد: این ستاد در مرکز استان با 21 کارگروه و در شهرستانها متشکل از 12 کارگروه است.

وی عناوین اعلام شده از سوی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی را به این شرح اعلام کرد: شنبه 12 بهمن ( بازگشت پیروزمندانه امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ) : ولایتمداری، انقلابی گری، پیوند ناگسستنی امت و امام (ره) یکشنبه 13 بهمن : تفکر دینی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت 21 کارگروه ستاد بزرگداشت دهه فجر در ایلام

آغاز فعالیت 21 کارگروه ستاد بزرگداشت دهه فجر در ایلام