مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:152020-01-19اقتصادي

هزینه کرد 900میلیارد تومانی در صنعت ساختمان روستاهای خراسان جنوبی


مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح مسکن محرومین در استان، گفت: با اجرای این طرح در سال جاری بالغ بر 900 میلیارد تومان در بخش صنعت ساختمان روستاها هزینه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اصغر آسمانی مقدم ظهر یکشنبه در نشست تحلیل عوامل مؤثر بر کاهش نرخ بیکاری در استان اظهار داشت: در سفر رییس سازمان برنامه و بودجه ساخت 10 هزار واحد مسکن محرومین در روستاهای استان مصوب شد که اجرای این طرح سبب رونق اشتغال شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح بالغ بر 300 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به متقاضیان پرداخت می شود، بیان کرد: همچنین در اجرای این طرح نزدیک به 400 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت 15 ساله پرداخت خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی با اشاره به آورده 200 میلیارد تومانی متقاضیان برای ساخت این واحدها، عنوان داشت: در مجموع امسال با اجرای این طرح بالغ بر 850 تا 900 میلیارد تومان در بخش صنعت ساختمان در روستاهای استان هزینه می شود.

ایجاد 10 هزار شغل پایدار در طرح مسکن محرومان آسمانی مقدم با بیان اینکه در حال حاضر کار ساخت و ساز در 650 روستا در حال انجام است، افزود: با اجرای این طرح روستاها به یک کارگاه ساختمانی تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کرد 900میلیارد تومانی در صنعت ساختمان روستاهای خراسان جنوبی

هزینه کرد 900میلیارد تومانی در صنعت ساختمان روستاهای خراسان جنوبی