مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:102020-01-19اقتصادي

خراسان جنوبی کمترین آمار بیکاری را دارد/ کاهش سه درصدی نرخ بیکاری


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی از کاهش سه درصدی نرخ بیکاری در استان در پاییز امسال خبر داد و گفت: خراسان جنوبی پایین ترین نرخ بیکاری کشور در پاییز را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مشیرالحق عابدی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: کاهش نرخ بیکاری یکی از مؤلفه های توسعه یافتگی است.

وی، برنامه ریزی را یکی دیگر از مؤلفه های توسعه یافتگی دانست و گفت: در این راستان ابتدای سال جاری با تأکید استاندار خراسان جنوبی برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دستگاه های پیشران اقتصادی استان تدوین و اعلام شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از این برنامه های کوتاه مدت تا پایان تابستان نتیجه داد که نتیجه آن در پاییز نشان داده شد، بیان کرد: در این راستا طرح های عمده ای در حوزه عمرانی انجام شد که مهمترین آن آغاز عملیات اجرایی راه آهن استان بود.

انعقاد تفاهم نامه های مشترک برای توسعه اشتغال عابدی به ساخت 10 هزار واحد مسکن محرومین در روستاهای استان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه نزدیک به 62 درصد واحدهای صنعتی استان به حرف و رشته ساختمانی مربوط می شود، اجرای این طرح در احیا مجدد و پویایی این واحدها نقش مؤثری داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی کمترین آمار بیکاری را دارد/ کاهش سه درصدی نرخ بیکاری

خراسان جنوبی کمترین آمار بیکاری را دارد/ کاهش سه درصدی نرخ بیکاری