مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:102020-01-19اقتصادي

شهروندان از هرس خودسرانه درختان خودداری کنند


شهردار ملایر از آغاز عملیات هرس زمستانه درختان سطح شهر خبر داد و گفت: چندین گروه از ‏نیروهای متخصص فضای سبز به همراه کارگران اجرایی با هدف افزایش تولید شاخه های جوان ‏در فصل بهار، - ایسنا/همدان شهردار ملایر از آغاز عملیات هرس زمستانه درختان سطح شهر خبر داد و گفت: چندین گروه از ‏نیروهای متخصص فضای سبز به همراه کارگران اجرایی با هدف افزایش تولید شاخه های جوان ‏در فصل بهار، شکل دهی و حذف شاخه های خشک و بیمار، در حال اجرای عملیات هرس زمستانه ‏درختان سطح شهر هستند.

‏ حسین بابایی در گفت وگو با ایسنا، کنترل حجم تاج درختان به ویژه در مسیر شبکه های برق و رفع دید ترافیکی را دیگر مزایای این اقدام دانست و افزود: اکیپ های هرس با رعایت دستورالعمل های ابلاغی سازمان و رعایت نکات تخصصی نظیر ضدعفونی کردن وسایل هرس، استفاده از چسب مخصوص هرس و رعایت نکات ایمنی برای جلوگیری از هر گونه خطر احتمالی اقدام می کنند.

وی از مهمترین دلایل هرس را ایجاد شاخه های جوان عنوان کرد و ادامه داد: هرس موجب یکنواختی، تعادل و استحکام بیشتر شاخه ها در مقابل شرایط نامساعد جوی و جلوگیری از شکستن شاخه ها در هنگام بارش برف می شود.

بابایی اظهار کرد: پیرایش درختان و درختچه ها هر ساله به صورت مستمر از اوایل دی ماه از خیابان های اصلی سطح شهر آغاز می شود و حذف تنه جوش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان از هرس خودسرانه درختان خودداری کنند

شهروندان از هرس خودسرانه درختان خودداری کنند