مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:082020-01-19اقتصادي

پروژه اصلاح آب هشجین خلخال اجرا می شود


فرامرز بهنژاد روز یکشنبه در بازدید از تاسیسات آبرسانی و خط انتقال آب شهر هشجین از اختصاص 10 میلیارد ریال برای اصلاح خط انتقال آب شرب این شهر خبر داد و افزود: با تعیین پیمانکار اجرای عملیات اصلاح خط انتقال آب با هدف بهبود کیفیت آب شرب اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آب مورد نیاز این شهر از 2 حلقه چاه احداث شده در حاشیه رودخانه قزل اوزن تامین می شود، گفت: آب مورد نیاز این شهر از طریق خط انتقال به طول 14 کیلومتر و طی پنج مرحله پمپاژ به ارتفاع 800 متر به مخازن ذخیره در شهر هشجین انتقال می یابد.

وی افزود: با توجه به پوسیدگی این خط در سال های گذشته و ترکیدگی مداوم آن در فصول گرم سال، در سال های گذشته حدود پنج کیلومتر از این خط انتقال در قسمت های حادثه خیز تعویض شده و جهت تامین آب پایدار در کوتاه مدت نیاز به اصلاح باقی مانده خط انتقال به طول 9 کیلومتر است .

وی اظهارداشت: اجرای این پروژه نیازمند اعتباری به مبلغ 100 میلیارد ریال و نیز بازسازی و نوسازی تجهیزات ایستگاه های پمپاژ با 50 میلیارد ریال اعتبار است که در این راستا از اعتبارات در اختیار شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مبلغ 10 میلیارد ریال برای اصلاح خط انتقال آب شهر هشجین اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه اصلاح آب هشجین خلخال اجرا می شود

پروژه اصلاح آب هشجین خلخال اجرا می شود