مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:082020-01-19اقتصادي

صدور 200 پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان فارس


مرتضی رهنما، یکشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: همچنین طی مدت مذکور 372 پروانه کاربرد علامت استاندارد تمدید و 300 پروانه استاندارد نیز تعلیق و یا ابطال شده است.

وی ادامه داد: در این مدت واحدهای تولیدی و خدماتی استان فارس افزون بر سه هزار مرتبه مورد بازرسی و ارزیابی کارشناسان اداره کل استاندارد استان قرار گرفته و بیش از 2 هزار و 800 نمونه محصول تولیدی به شکل تصادفی از خطوط تولید و انبارهای واحدهای تولیدی نمونه برداری و مطابق استانداردهای مربوطه در آزمایشگاه های همکار استاندارد فارس مورد آزمون و تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.

او اظهار داشت: در 9 ماه امسال یک هزار و 940 وسیله بازی در استان مورد بازرسی فنی قرار گرفته و بیش از 244 وسیله بازی به دلیل غیر استاندارد بودن و یا عدم اعتبار گواهینامه توقیف شده است.

مدیر کل استاندارد فارس ادامه داد: طی مدت مذکور افزون بر هشت هزار مرکز عرضه در سطح استان مورد بازرسی قرار گرفته و کالاهایی که فاقد علامت استاندارد بوده شناسایی و اقدام قانونی لازم انجام شده است.

رهنما گفت: 2 هزار و 343 آسانسور نیز طی این مدت تاییدیه استاندارد گرفته و 167 مورد مجوز ظرفیت خالی نیز برای واحدهای تولیدی استان صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 200 پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان فارس

صدور 200 پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان فارس