مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 11:052020-01-19اقتصادي

اجرای طرح کارورزی برای فارغ التحصیلان گردشگری در یزد


معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از اجرای طرح کارورزی برای فارغ التحصیلان فعال بخش گردشگری در این استان خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از اجرای طرح کارورزی برای فارغ التحصیلان فعال بخش گردشگری در این استان خبر داد.

محمد میرشمسی با اشاره به ابلاغ طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی، اظهار کرد: فعالان گردشگری به منظور ایجاد اشتغال با رویکرد علمی کاربردی می توانند از این ظرفیت مناسب استفاده کنند.

وی افزود: مدیران و فعالان بخش گردشگری استان می توانند به سایت کارورزی مراجعه و با ثبت نام در آن از مزایا و معافیت های این طرح استفاده کنند.

میرشمسی اجرای طرح کارورزی را یکی از راهکارهای موثر در افزایش اشتغال پذیری و توسعه اشتغال اعلام کرد و گفت: با توجه به آمار بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی این طرح همراه با مهارت آموزی راهکار موثری خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی یزد، این مسئول در پایان نیز خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح پیش بینی می‎شود بخشی از کارورزان بتوانند پس از طی دوره مقدماتی در همان واحد مشغول فعالیت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کارورزی برای فارغ التحصیلان گردشگری در یزد

اجرای طرح کارورزی برای فارغ التحصیلان گردشگری در یزد