مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 10:552020-01-19سياسي

سامانه خدمات الکترونیک اعتماد را در جامعه احیاء خواهد کرد


برخی با خدشه وارد کردن به اعتماد عمومی باعث شده بودند که سرمایه اجتماعی کاهش یابد اما سامانه خدمات الکترونیک می تواند با ایجاد شفافیت، - اعتماد سازی دوباره را در جامعه احیاء کند.

عنایت الله رحیمی یکشنبه 29 دی در کارگروه راهبری توسعه مدیریت استان فارس با بیان اینکه حوزه های اطلاع رسانی، امکان درخواست خدمت، تولید خدمت و رصد خدمات توسط ارباب رجوع چهار حوزه ای است که دستگاه های اجرایی باید در آنها فعالیت بیشتری انجام دهند، عنوان کرد: از جمله ویژگی های خدمات دولت الکترونیک کاهش هزینه های اختصاصی و عمومی در بازه زمانی بلندمدت هم برای دستگاه های اجرایی و هم مردم است.

او که دولت الکترونیک را عاملی برای تقویت کننده سرمایه اجتماعی می داند، افزود: خدمات الکترونیک صیانت از حقوق شهروندی، ارتقای کیفیت خدمات دهی دولت و شفافیت به دنبال دارد.

استاندار فارس همچنین بر ارائه خدمت متناسب با فعالیت دستگاه های اجرایی با لحاظ وسعت خدمات تاکید کرد و افزود: ارائه خدمات الکترونیک یکی از موضوعاتی است که دولت همواره به دنبال ایجاد آن بوده و کاهش بروکراسی اداری در کنار رضایتمندی افراد نیز از جمله ویژگی هایی است که دولت الکترونیک به مردم ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه خدمات الکترونیک اعتماد را در جامعه احیاء خواهد کرد

سامانه خدمات الکترونیک اعتماد را در جامعه احیاء خواهد کرد