مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 10:352020-01-19سياسي

اعلام وصول دو طرح و 4 سوال از سه وزیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رحیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 29 دی ماه) مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصول شده از سوی هیات رییسه مجلس را به شرح زیر قرائت کرد: - ، علیرضا رحیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 29 دی ماه) مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصول شده از سوی هیات رییسه مجلس را به شرح زیر قرائت کرد:- طرح حفاظت و مدیریت رودخانه های کشور.

- طرح الزام نظریه اخذ وکیل یا کارشناس رسمی دادگستری درتنظیم قرارداد های مالی بیشتر از 5 میلیارد ریال.

- سوال سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین، آبیک و البرز از وزیر ارتباطات با موضوع شفاف سازی در زمینه وظایف و اقدامات این وزارتخانه در خصوص موضوع افزایش قیمت بنزین.

- سوال احمد مازنی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و 13 نفر از نمایندگان دیگر از وزیر دادگستری با موضوع مبنای قانونی افتتاح حساب های سپرده قوه قضاییه.

- سوال نادر قاضی پور نماینده ارومیه از وزیر ارتباطات با موضوع ضعف عملکرد پست بانک ایران در ارائه خدمات بانکی به روستاییان و مناطق کمتر توسعه یافته.

- سوال حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان از وزیر آموزش و پرورش با موضوع بلاتکلیفی داوطلبان دانشگاه فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان علیرغم اعلام قبلی و انجام مصاحبه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام وصول دو طرح و 4 سوال از سه وزیر

اعلام وصول دو طرح و 4 سوال از سه وزیر