مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 10:302020-01-19فرهنگي

نوار نقره ای بتهوون به کدام هنرمندان تعلق گرفت؟


همزمان با تولد 66 سالگی مرکز موسیقی بتهوون 2 نوار نقره ای از طرف مرکز موسیقی بتهوون و خانه موزه بتهوون به آقایان انوشیروان روحانی و قاسم عابدین اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه-موزه بتهوون، مرکزموسیقی بتهوون از سال های گذشته نمادی با عنوان لوح زرین دارد که در 2 دهه گذشته به پاس یک عمر فعالیت به چهار فعال فرهنگی کریم چمن آرا، مرتضی احمدی، عزت الله انتظامی و عبدالرحیم جعفری(بنیانگذار انتشارات امیرکبیر) اهدا شده است.

در شهریور ماه امسال، همزمان با سالگرد یک سالگی خانه موزه بتهوون، این مرکز اعلام کرد که هرسال به یک اثر و یک هنرمند خاطره ساز نمادی با عنوان نوار نقره ای بتهوون تعلق بگیرد و همانطور که در گذشته هم اعلام شد انتخاب این اثر یا هنرمند براساس معیار و ارزش های خانه-موزه بتهوون (چمن آرا) است و مهم نیست که اثر یا هنرمند متعلق به چه دوره و بازه زمانی باشند.

طبق توضیحات ارائه شده از سوی خانه موزه بتهوون، از هرنسخه این نوار دو عدد تولید می شود، یکی به هنرمند و فعال انتخاب شده عرصه هنر و فرهنگ تعلق می گیرد و دیگری هم در خانه موزه بتهوون آرشیو می شود.

این محصول که از جنس استیل ساخته شده به سفارش خانه-موزه بتهوون و اختصاصی برای این مجموعه در اشیا تهران طراحی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوار نقره ای بتهوون به کدام هنرمندان تعلق گرفت؟

نوار نقره ای بتهوون به کدام هنرمندان تعلق گرفت؟