مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 10:202020-01-19بين الملل

نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا: باید یک کهنه سرباز رییس جمهوری شود


یک نامزد ریاست جمهوری جوان حزب دموکرات آمریکا که قبلا به عنوان یکی از نظامیان این کشور در جنگ خدمت کرده اظهار کرد، آمریکا نیاز دارد یک کهنه سرباز رییس جمهورش باشد.

- نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا: باید یک کهنه سرباز رییس جمهوری شود یک نامزد ریاست جمهوری جوان حزب دموکرات آمریکا که قبلا به عنوان یکی از نظامیان این کشور در جنگ خدمت کرده اظهار کرد، آمریکا نیاز دارد یک کهنه سرباز رییس جمهورش باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پیت بوتجج، از نامزدهای ریاست جمهوری رده بالا در حزب دموکرات در مصاحبه ای با آیووا پی بی اس با این سوال روبرو شد که آیا رسیدن یک نامزد دارای تجربه حضور در جنگ به ریاست جمهوری آمریکا ارزشمند است؟ بوتجج که به عنوان افسر اطلاعاتی نیروی دریایی آمریکا در جنگ افغانستان در سال 2014 خدمت کرده تصریح کرد، در زمان حضورش در پایگاه بگرام در افغانستان خطرات حملات موشکی را تجربه کرده و زمانی نیز به هنگام خدمت به عنوان یک راننده نیروهای آمریکایی در شهر کابل خطرات زیادی را به جان خریده است.

این در حالی است که تولسی گابارد نیز یکی دیگر از نامزدهای ریاست جمهوری حزب دموکرات است که در عراق به عنوان نظامی آمریکا خدمت کرده اما بخت و اقبال بسیار کمتری برای پیروزی نسبت به بوتجج دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا: باید یک کهنه سرباز رییس جمهوری شود

نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا: باید یک کهنه سرباز رییس جمهوری شود