مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 10:152020-01-19ورزشي

یک بام و دو هوای AFC


اقدام عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا در برابر میزبانی ایران بارزترین مصداق یک بام ودو هواست.

مسئولان کمیته مسابقات آسیا در شرایطی میزبانی را به علت واهی نبود امنیت از ایران گرفتند که در عربستان و عراق درگیری های زیادی به وقوع پیوسته است، اما همچنان میزبان بازی ها هستند.

این که AFC به عنوان یک نهاد کاملا ورزشی در تصمیم گیری اش سیاست را دخالت داده است با منشور المپیک منافات دارد و به نوعی طرح سیاسی شدن کنفدراسیون فوتبال آسیا را پررنگ تر می کند، موضوعی که باید رییس بحرینی آن پاسخگو باشد.

ناگفته نماند عمیق نبودن دیپلماسی ورزشی در فدراسیون فوتبال سرنخ این مشکل و موارد مشابه است، وقتی مهدی تاج به جای کفاشیان عضو کمیته مسابقات شد سه سال در پاره ای از برنامه ریزی ها دخیل بود و وقتی امسال انتخابات AFC برگزار و وی به عنوان نایب رییس انتخاب شد، کرسی اش را در کمیته مسابقات از دست داد.

سوال اینجاست که چرا تاج بعد از رفتنش از کمیته مسابقات، نماینده ای را به عنوان جایگزین معرفی نکرد تا فوتبال ایران در لیگ قهرمانان به چنین روزی نیافتد! به واقع اگر نماینده ای کاردان و زبان بلد در AFC داشتیم این اتفاقات گریبان فوتبال مان را نمی گرفت و در همان لحظه که موضوع بر سر لغو میزبانی ایران بود از همان ابتدا امنیت کشورمان را به رخ دیگر نمایندگان منطقه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بام و دو هوای AFC

یک بام و دو هوای AFC