مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 10:152020-01-19سياسي

ارتقا کیفیت اجرای پروژه های شهری با نظارت نامحسوس امکان پذیر است


ارتقا کیفیت اجرای پروژه های شهری با نظارت نامحسوس امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهردار و رییس شورای شهر قزوین ظهر یکشنبه با رییس کل دادگستری استان دیدار کردند.

حجت الاسلام نورالله قدرتی در این دیدار گفت: فضای ایجاد شده در شهر نشانه وفاق و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین با کلیه مسئولین بوده بنابراین هدف از کار و تلاش همه باید رضایت خداوند متعال و مردم باشد.

رییس کل دادگستری استان افزود: شهروندان از شهرداری توقع انجام فعالیت های اورژانسی را دارند که در کمترین زمان ممکن به انجام برسد و سریع بازخورد آن را ببینند.

این مقام ارشد قضایی استان گفت: اگر شهرداری در مسیر قانون حرکت کند دستگاه قضایی تمام قد از او حمایت خواهد کرد، شهرداری وظیفه صیانت و حفاظت از حقوق بیت المال و عمومی را دارد.

وی گفت: در سطح شهر کارهای خوبی در زمینه امور شهری انجام شده یا در حال انجام است، اما جهت ارتقا کیفیت اجرای این امور شایسته است اعضای شورا به صورت نامحسوس ناظر انجام پروژه ها باشند.

رییس کل دادگستری استان اظهار داشت: کارهای مهمی وجود دارد که امیدوارم در دوره باقی مانده شهرداری اموری را که باید تکمیل شود از قبیل حل مشکلات پسماند، ساماندهی بحث جذب نیروهای مورد نیاز شهرداری، نظارت جدی بر مصرف بودجه فرهنگی شهرداری جهت ارتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقا کیفیت اجرای پروژه های شهری با نظارت نامحسوس امکان پذیر است

ارتقا کیفیت اجرای پروژه های شهری با نظارت نامحسوس امکان پذیر است