مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 10:102020-01-19اقتصادي

بیشترین اعتراض حذف شدگان از بسته معیشتی به خاطر چیست؟


مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز در پاسخ به اینکه چرا به همه یارانه بگیران یارانه معیشتی تعلق نمی گیرد، گفت: دامنه کسانی که یارانه بگیر هستند بسیار زیاد است و تعداد کمی از افراد از دریافت آن انصراف داده اند این درحالی است که برخی از آنها شرایط .

- ایسنا/البرز مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز در پاسخ به اینکه چرا به همه یارانه بگیران یارانه معیشتی تعلق نمی گیرد، گفت: دامنه کسانی که یارانه بگیر هستند بسیار زیاد است و تعداد کمی از افراد از دریافت آن انصراف داده اند این درحالی است که برخی از آنها شرایط اقتصادی مناسبی دارند و در اصل نباید یارانه بگیرند.

حسین فلاح نژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه اغلب کسانی که از فرایند دریافت یارانه معیشتی حذف شده اند نسبت به عدم محاسبه درست گردش مالی خود گلایه دارند، اظهار کرد: بسیاری از این افراد کارپرداز یا مسئول خرید شرکت یا مجموعه ای هستند که ممکن است در طول روز مبالغ زیادی را در حساب خود جابه جا کنند.

وی توضیح داد: هرچند تراکنش مالی بالای حساب این افراد به خاطر درآمد بالای آنها نیست ولی هنوز ساز وکاری در وزارت تعاون برای رسیدگی به اعتراض این افراد تعریف نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین اعتراض حذف شدگان از بسته معیشتی به خاطر چیست؟

بیشترین اعتراض حذف شدگان از بسته معیشتی به خاطر چیست؟