مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 10:002020-01-19اقتصادي

آخرین وضعیت راههای مناطق سیل زده سیستان / میزان خسارت به هزار میلیارد تومان رسید


معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از بازگشایی راه 24 روستای مسدود در اثر سیلاب سیستان و بلوچستان تا پایان امشب (یکشنبه، 29 دیماه) خبر داد.

- معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از بازگشایی راه 24 روستای مسدود در اثر سیلاب سیستان و بلوچستان تا پایان امشب (یکشنبه، 29 دیماه) خبر داد.

حیدر مطاعی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت روستاهای سیلابی جنوب شرق کشور اظهار داشت: در روزهای اخیر وضعیت ما تا حدودی بهتر شده است؛ در سیستان و بلوچستان تنها 24 روستا باقی مانده که هنوز جاده دسترسی آنها بازگشایی نشده است.

البته ما همچنان در مرحله بازگشایی قرار داریم و صرفاً ترددها را برقرار می کنیم.

ضمن اینکه روستاهای اصلی و فرعی همگی تا پایان روز چهارشنبه هفته گذشته بازگشایی شدند و فقط راه های روستایی 24 روستا مسدود است که آبگرفتگی اجازه عملیات به نیروهای راهداری را نمی دهد.

24 روستا در سیستان و بلوچستان و 5 روستا در هرمزگان همچنان محصور در سیل وی با بیان اینکه تا امشب (یکشنبه 29 دی ماه) همه 24 راه روستای مسدود سیستان و بلوچستان بازگشایی خواهند شد، ادامه داد: در هرمزگان تا ظهر دیروز (شنبه 28 دی ماه) 7 محور روستایی مسدود بود که تا شب گذشته دو محور دیگر بازگشایی شد؛ این 5 محور روستایی باقی مانده نیز طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (29 و 30 دی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت راههای مناطق سیل زده سیستان / میزان خسارت به هزار میلیارد تومان رسید

آخرین وضعیت راههای مناطق سیل زده سیستان / میزان خسارت به هزار میلیارد تومان رسید