مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:552020-01-19سياسي

عملیات هرس و بازپیرایی درختان اقاقیا درسنندج آغاز شد


لقمان حیدری در پی پخش تصویر منتشر شده در یکی از کانال های تلگرامی مبنی برهرس غیرکارشناسانه و قطع درختان سطح شهر روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حساسیت برخی شهروندان نسبت به درختان و فضای سبزسطح شهر امری خوشحال کننده است اما پخش تصاویری در فضای مجازی بدون تحقیق و دلیل و متهم کردن مجموعه به کار غیرکارشناسی کاری غیراصولی است.

وی با بیان اینکه بسیاری ازدرختان کاشته شده در رفیوژ معابر اصلی در سال های گذشته از نوع گونه اقاقیای وحشی است، افزود: این گونه درختان دارای معضلات خاصی نظیر کانون اصلی آفات در فصل بهار و تابستان بوده و همچنین سیمای نامتناسب تاج این درختان باعث برخورد با وسایل نقلیه و سقوط در معابر اصلی می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: واحد فضای سبز شهرداری هر سال در فصل زمستان عملیات هرس درختان سطح شهر را با هدف بازپیرایی و حذف شاخه های درگیر و مزاحم، نظافت و پاکسازی تاج درختان و سلامت و زیباسازی درختان انجام می دهد.

وی افزود: بر اساس مصوبه و با همفکری برخی از اساتید برجسته باغبانی امسال عملیات هرس سنگین درختان اقاقیای وحشی در معابر اصلی سطح شهر در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

حیدری هدف از اجرای عملیات هرس سنگین این گونه درختان را سبک سازی و همچنین جلوگیری از بروز حادثه و تسهیل درجابجایی با تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات هرس و بازپیرایی درختان اقاقیا درسنندج آغاز شد

عملیات هرس و بازپیرایی درختان اقاقیا درسنندج آغاز شد