مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:552020-01-19اجتماعي

اهواز از فلرهای نفتی رنج می برد


استاندار خوزستان با بیان اینکه آلودگی هوا در اهواز به علت دود خودروها نیست، گفت: اهواز از آلایندگی هایی مانند فلرهای نفتی رنج می برد.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان با بیان اینکه آلودگی هوا در اهواز به علت دود خودروها نیست، گفت: اهواز از آلایندگی هایی مانند فلرهای نفتی رنج می برد.

غلامرضا شریعتی در مراسم زنگ هوای پاک که امروز (29 دی) در دبیرستان حضرت زینب (س) ناحیه 4 اهواز برگزار شد، اظهار کرد: هوای پاک، اصل و اساس زندگی سالم و حفظ سلامتی انسان است و همه باید تلاش کنیم تا زندگی سالم داشته باشیم.

یکی از مواردی که تاثیر بسزایی در زندگی انسان دارد، هوای پاک است و میزان سلامتی هوا تاثیر مستقیم بر میزان سلامتی انسان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا محیطی سالم و زندگی بدون دغدغه داشته باشیم، افزود: اگر مقدمات لزوم زندگی سالم را فراهم نکنیم، نباید انتظار داشته باشیم که جامعه ای سالم داشته باشیم.

سلامت یکی از زیرساخت های مهم است و اگر شرایط را در جهت جامعه سالم پیش نبریم، نباید انتظار داشته باشیم که توسعه، پیشرفت، آبادانی و اشتغال صورت گیرد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در استان خوزستان به طور جدی با مساله زیست محیطی مواجه هستیم، ادامه داد: در شهرهای بزرگ مانند تهران، عمده آلاینده ها را دود خودروها تشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهواز از فلرهای نفتی رنج می برد

اهواز از فلرهای نفتی رنج می برد