مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:552020-01-19اجتماعي

اقدام جالب دانش آموزان بردخون برای کاهش آلودگی هوا/ کاشت 12 نهال به نیت 12 امام


تعدادی از فرهنگیان و دانش آموزان بردخون در راستای کاهش آلودگی هوا به نیت ائمه تعداد 12 نهال کاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، علی اخلاقی ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز هوای پاک در دبیرستان حجاب بردخون اظهار داشت: هوای پاک یکی از نعمت های ارزشمند پروردگار است و همه موجودات زنده برای ادامه حیات نیازمند بهره مندی از آن هستند.

بخشدار بردخون افزود: برای اینکه هوای پاکی داشته باشیم همه اقشار مردم باید به این موضوع مهم توجه کنند چرا که هوای پاک نیازمند تعامل و مشارکت همگانی است و بدون حمایت و همراهی نمی توان به این هدف رسید.

وی اضافه کرد: عوامل مختلفی در آلودگی هوا تأثیر دارند که متأسفانه در بیشتر آنها انسان ها نقش آفرین هستند و اگر نسبت به سلامتی و زندگی خود اهمیت می دهیم باید متعهد شویم از آلودگی هوا امتناع کنیم تا دنیایی پاکیزه و امیدآفرین بسازیم.

اخلاقی از دانش آموزان خواست فرهنگ هوای پاک را در خانواده ها ترویج دهند و بکوشند از آلوده کردن هوا و محیط زندگی در هر وضعیتی خودداری کنند تا جهانی زیبا داشته باشیم.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: انقلاب صنعتی و افزایش خودروها و کارخانه ها در دنیای کنونی باعث ایجاد آلاینده های کشنده و نفوذ آلودگی ها و ذرات خطرناک در هوا می شود که نتیجه ای جز بیماری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام جالب دانش آموزان بردخون برای کاهش آلودگی هوا/ کاشت 12 نهال به نیت 12 امام

اقدام جالب دانش آموزان بردخون برای کاهش آلودگی هوا/ کاشت 12 نهال به نیت 12 امام