مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:452020-01-19اجتماعي

امضای تفاهم نامه همکاری 4 جانبه با هدف تدوین و اجرای طرح ملی مدرسه آماده


تفاهم نامه همکاری ملی طرح مدرسه آماده میان وزارت آموزش و پرورش، وزارت کشور، سازمان پدافند غیرعامل و شهرداری تهران به منظور توسعه طرح مدرسه آماده در کل مدارس کشور در دومین گردهمایی 1500 مدیر مدرسه آماده به امضاء رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، رضا کرمی محمدی، رییس سازمان مدیریت بحران شهر تهران با اعلام این خبر افزود: این سند همکاری در راستای تحقق اهداف سند چشم انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران در حوزه آموزش مدیریت بحران و پدافند غیر عامل و تجربیات حاصل از اجرای پایلوت طرح مدرسه آماده در 2800 مدرسه شهر تهران با رویکرد آموزش، فرهنگ سازی و مشارکت اجتماعی و فراهم بودن زیرساخت های اطلاعاتی و محتوایی حاصل از اجرای این طرح، به امضاء رسید.

کرمی محمدی تصریح کرد: مصون سازی و ارتقای آمادگی ایمنی و توانمندسازی مدارس کشور از اهداف این تفاهم نامه است که برای مقابله با حوادث و با موضوع تدوین و اجرای نسخه ملی طرح مدرسه آماده در مدارس سراسر کشور به امضا رسید.

وی افزود: تشکیل کارگروه تخصصی چهار جانبه با محوریت سازمان مدیریت بحران کشور،  بررسی و باز طراحی طرح مدرسه آماده و تدوین نسخه ملی طرح مدرسه آماده و تهیه دستورالعمل و برنامه اجرایی طرح در سراسر کشور از جمله محورهای همکاری این تفاهم نامه به شمار می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری 4 جانبه با هدف تدوین و اجرای طرح ملی مدرسه آماده

امضای تفاهم نامه همکاری 4 جانبه با هدف تدوین و اجرای طرح ملی مدرسه آماده