مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:452020-01-19حوادث

قرار دادن لوله بخاری در ظرف آب، بازی با مرگ


مسئول واحد آتش نشانی شهرداری ابهر گفت: شهروندان از قرار دادن لوله بخاری در ظرف آب خودداری و به این نکته توجه کنند که شعله بخاری حتما باید آبی باشد و از داغ بودن لوله دودکش بخاری اطمینان حاصل کنند.

- ایسنا/زنجان مسئول واحد آتش نشانی شهرداری ابهر گفت: شهروندان از قرار دادن لوله بخاری در ظرف آب خودداری و به این نکته توجه کنند که شعله بخاری حتما باید آبی باشد و از داغ بودن لوله دودکش بخاری اطمینان حاصل کنند.

شهرام قربانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که با فرارسیدن فصل سرما، متاسفانه به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی، هر ساله تعدادی از شهروندان دچار گازگرفتگی و حتی مرگ می شوند، اظهار کرد: گازگرفتگی از جمله حوادثی است که معمولا در اثر فقدان دودکش مناسب برای وسایل گازسوز به خصوص بخاری و آب گرمکن و تهویه نشدن کافی در فضای بسته رخ می دهد.

وی بر لزوم رعایت استفاده از دودکش با کلاهک استاندارد تاکید کرد و افزود: مسدود شدن دودکش، سبب سوخت ناقص و ایجاد گازهای خطرناک و مسموم کننده می شود که برگشتن چنین گازهایی به داخل فضای زندگی باعث گازگرفتگی و مرگ افراد حاضر در آن مکان می شود.

مسئول واحد آتشنشانی شهرداری ابهر با تاکید بر این که شهروندان نکات ایمنی نصب بخاری را رعایت کنند، تصریح کرد: دودکش های وسایل گازسوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرار دادن لوله بخاری در ظرف آب، بازی با مرگ

قرار دادن لوله بخاری در ظرف آب، بازی با مرگ