مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:452020-01-19اقتصادي

میانگین مصرف زمستانی گاز در آذربایجان شرقی 10درصد افزایش پیدا کرد


مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی از افزایش 10 درصدی میانگین مصرف زمستانی گاز در این استان به علت برودت شدید هوا خبر داد.

- سید رضا رهنمای توحیدی، در گفتگو با خبرنگار مهر ، اعلام کرد: میزان مصرف روزانه گاز طبیعی در استان آذربایجان شرقی به 38 و نیم میلیون متر مکعب رسیده که نشان از افزایش 10 درصدی نسبت به میانگین مصرف زمستانی است.

وی گفت: میانگین مصرف روزانه گاز طبیعی در استان در فصل زمستان 35 میلیون مترمکعب است که به علت برودت قابل توجه دما شاهد افزایش مصرف این سوخت پاک هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی در ادامه تصریح کرد: هم اکنون تمامی شهرها و 2001 روستای استان با اجرای 20 هزار و 833 کیلومتر شبکه گازرسانی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

توحیدی با اشاره به رشد چشمگیر گازرسانی در استان اذعان داشت: شرکت گاز آذربایجان شرقی در چند سال اخیر در راستای گازرسانی به مردم مناطق مختلف اهتمام جدی داشته است.

وی از تداوم طرح های گازرسانی در این استان خبر داد و گفت: به رغم کوهستانی بودن منطقه و صعب العبور بودن مسیرها در این استان و همچنین با توجه به طولانی بودن فصل سرما، طرح های گازرسانی با جدیت و پیشرفت مطلوبی در حال اجراست؛ هم اکنون 204 روستا در دست اجرای گازرسانی است و تا آخر سال 170 روستا به این 204 روستا اضافه خواهد شد که با اتمام گازرسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین مصرف زمستانی گاز در آذربایجان شرقی 10درصد افزایش پیدا کرد

میانگین مصرف زمستانی گاز در آذربایجان شرقی 10درصد افزایش پیدا کرد