مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:352020-01-19سياسي

اجرای طرح 10 شب 41 مسجد طی دهه فجر در خراسان شمالی


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اجرای طرح 10 شب 41 مسجد در ایام دهه فجر خبر داد.

- حجت الاسلام والمسلمین علی سالاری در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: طرح 10 شب 41 مسجد در ایام دهه فجر در سطح استان اجرا می شود تا برنامه های ویژه ای در مناطق حاشیه شهر ایجاد شود و نگاه به نقاط و مشکلات حاشیه شهر بررسی مشکلات آنان حل شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: امسال طبق بخشنامه های دهه فجر، 22 کارگروه استانی و 12 کارگروه شهرستانی داریم.

وی تصریح کرد: به تمامی شهرستان ها ابلاغ شده تا جلسه ستاد فجر تشکیل شود که غالباً اکثر جلسات کارگروه ها تشکیل شده و در حال تشکیل شدن است.

سالاری خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که تمام کارگروه ها اظهار داشتند این بود که بعضی از مصوبات در جلسات تعیین می شود ولی اجرا نمی شود و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به صورت جدی پیگیر است.

وی تأکید کرد: بحث فضاسازی، بحث مهمی است ولی دستگاه ها ورود مناسبی ندارند و سال گذشته نماینده ولی فقیه در استان به این موضوع اعتراض داشتند و کارگروه ها نیز به آن معترض هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان عنوان کرد: اصناف و شهرداری و نیروهای مسلح و برخی دیگر دستگاه ها ورودی دارند ولی کلیت دستگاه ها ورودی ندارند و این تنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح 10 شب 41 مسجد طی دهه فجر در خراسان شمالی

اجرای طرح 10 شب 41 مسجد طی دهه فجر در خراسان شمالی