مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:352020-01-19اجتماعي

فعالیت برف روب ها در منطقه 6/تردد در قلب پایتخت روان است


شهردار منطقه شش از عملیات برف روبی در قلب پایتخت بازدید کرد و به خدمات رسانی همه جانبه به منظور رفاه حال شهروندان تاکید کرد.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، تورج فرهادی با بیان اینکه اکیپ های برف روب در سراسر منطقه مشغول فعالیت هستند گفت: علاوه بر نیروی انسانی، ماشین آلات برف روب و نمک پاش نیز در حال خدمت رسانی هستند.

وی با بیان اینکه حفظ نکات ایمنی در هنگام بارش برف اهمیت دارد گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده عبور و مرور وسایط نقلیه در قلب پایتخت روان است.

شهردار منطقه شش با اشاره به تداوم بارش برف افزود: نیروهای فضای سبز نواحی شش گانه طبق دستورالعمل ابلاغی، عملیات برف تکانی درختان در محوطه پارک ها و معابر منطقه را آغاز کرده اند.

فرهادی با اشاره به حجم زیاد بارش برف ادامه داد: همکاری شهروندان در امر درخت تکانی به بهبود هرچه بهتر سرانه های طبیعی شهر کمک کرده و از سقوط یا شکستگی احتمالی آنها جلوگیری می کند.

شهردار منطقه شش گفت: برای جلوگیری از شکسته شدن درختان در صورتی که شهروندان اقدام به برف تکانی درختان می کنند باید از تکان های شدید و همچنین زخمی کردن شاخه و تنه درختان خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت برف روب ها در منطقه 6/تردد در قلب پایتخت روان است

فعالیت برف روب ها در منطقه 6/تردد در قلب پایتخت روان است