مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 09:302020-01-19بين الملل

مردم آمریکا از نمایش های تبلیغاتی ترامپ خسته شده اند


جو بایدن معاون رییس جمهور سابق آمریکا: ترامپ در دور اول ریاست جمهوری اش چهره خود را به عنوان یک تبلیغاتچی سیاسی بر ملا کرده است - ‎؛ جو بایدن گفت: مردم آمریکا از نمایش های تبلیغاتی دونالد ترامپ خسته شده اند و ملت باید برای بازگرداندن ارزش ها به کاخ سفید متحد شود.

روزنامه واشنگتن تایمز در اینترنت در گزارشی نوشت: جو بایدن معاون رییس جمهور سابق آمریکا روز شنبه در یک تجمع انتخاباتی در ایندیانولا در آیووا گفت: دونالد ترامپ در دور اول ریاست جمهوری اش چهره خود را به عنوان یک تبلیغاتچی سیاسی بر ملا کرده است و این برنامه های تبلیغاتی همگی توخالی از آب در آمده است.

موقعیت بایدن 77 ساله در رقابت انتخاباتی دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 بهتر از حد انتظار بوده است و او اکنون وارد هفته های آخر رقابت تنگاتنگ با برنی سندرز در آیووا می شود که قرار است در سوم فوریه در باره آن ها رای گیری شود.

بایدن به رای دهندگان گفت: ملت باید فراتر از تقسیم بندی های سیاسی به سوی برقراری مجدد ارزش ها در کاخ سفید حرکت کند و باید کشور را متحد کرد.

رقابت نامزد های دموکرات برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در حالی جریان دارد که دونالد ترامپ و جمهوری خواهان در کنگره همچنان درگیر فرایند استیضاح ترامپ از سوی دموکرات ها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آمریکا از نمایش های تبلیغاتی ترامپ خسته شده اند

مردم آمریکا از نمایش های تبلیغاتی ترامپ خسته شده اند