مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 08:502020-01-19سياسي

ذوالنوری: رییس جمهور با نیش و کنایه شیرینی وحدت را به کام مردم تلخ نکند


مسئولان و به ویژه رییس جمهور در سخنانشان اینقدر آدرس عوضی به دشمن ندهند و با نیش و کنایه مزه شیرین وحدت را به کام مردم تلخ نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه 29 دی 98) گفت: دشمن فکر کرد که با شهادت شهید قاسم سلیمانی شروع یک دوره آرامش را برای خود رقم می زند، ولی با شهادت شهید سلیمانی کابوس آزاردهنده و مرگبار، بی خوابی، ناامنی، دلهره و اضطراب بر اردوگاه دشمن مستولی شده است.

نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: باید بگوییم که فقط جمهوری اسلامی خونخواه شهید سلیمانی نیست، بلکه همه کشورهای حوزه جهانی مقاومت اسلامی خونخواه شهید سلیمانی هستند.

وی افزود: خدا را شاکریم که در این ایامی که استکبار جهانی با اقدامات ناشی گرانه بعضی از داخلی ها فکر می کرد جامعه ما دچار شکاف و اختلاف شده، در روزهای گذشته بزرگ ترین نماز جمعه تاریخ اسلام به امامت ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری چشم جهانیان را به خود خیره و چشم دشمنان اسلام را کور کرد.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: امروز مردم ما به برکت خون شهید سلیمانی به یک وحدت رسیدند.

درخواست من از مسئولان و به طور ویژه از آقای رییس جمهور این است که در سخنان خود این قدر آدرس عوضی و نیش و طعنه نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنوری: رییس جمهور با نیش و کنایه شیرینی وحدت را به کام مردم تلخ نکند

ذوالنوری: رییس جمهور با نیش و کنایه شیرینی وحدت را به کام مردم تلخ نکند