مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 08:452020-01-19اجتماعي

عملیات هرس سنگین درختای اقاقیای وحشی در معابر اصلی سنندج


معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: برای پیشگیری از وجود شته در فصل بهار و تابستان، هرس سنگین درختان اقاقیای وحشی در معابر اصلی سطح شهر آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، لقمان حیدری در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال پخش تصویری در فصای مجازی مبنی بر هرس غیرکارشناسانه و قطع درختان، مطالبی جهت تنویر افکار عمومی باید اعلام کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اظهار داشت: اینکه برخی از شهروندان نسبت به درختان و فضای سبزسطح شهر حساس هستند امری بسیار خوشحال کننده است اما پخش تصاویری در فضای مجازی بدون تحقیق و دلیل و متهم نمودن مجموعه به کار غیرکارشناسی در فضای مجازی بسیار ناراحت کننده است.

حیدری بیان کرد: بسیاری از درختان کاشته شده در رفیوژ معابر اصلی در سنوات گذشته از نوع گونه آقاقیای وحشی است.

وی گفت: متاسفانه این گونه درختان دارای معضلات خاصی نظیر کانون اصلی آفات در فصل بهار و تابستان و همچنین سیمای نامتناسب تاج این درختان گاها باعث برخورد با وسایل نقلیه و سقوط در معابر اصلی می شوند.

حیدری افزود: هرساله واحد فضای سبز شهرداری مناطق در فصل زمستان عملیات هرس درختان سطح شهر را با هدف بازپیرایی درختان به منظور حذف شاخه های درگیر و مزاحم، نظافت و پاکسازی تاج درختان، سلامت و زیباسازی درختان را انجام خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات هرس سنگین درختای اقاقیای وحشی در معابر اصلی سنندج

عملیات هرس سنگین درختای اقاقیای وحشی در معابر اصلی سنندج