مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 08:402020-01-19پزشكي

توصیه های جالب خوراکی مخصوص روز های برفی!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا استاد رحیمی، با اشاره به رژیم غذایی مناسب در ایام سرد سال، اظهار کرد: با توجه به این که در هوای سرد میزان فشار خون افزایش می یابد، - یک متخصص تغذیه گفت: مصرف حبوبات و مرکبات در ایام سرد سال برای بدن بسیار مفید است و توصیه می شود شهروندان این موارد را در رژیم غذایی خود در ایام سرد سال داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا استاد رحیمی، با اشاره به رژیم غذایی مناسب در ایام سرد سال، اظهار کرد: با توجه به این که در هوای سرد میزان فشار خون افزایش می یابد، از این رو بهتر است مصرف موادی، چون نمک، مواد شیرینی، مواد غذایی چرب کنترل شده و کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: اکثر مردم تصور می کنند که مصرف مواد شیرینی در هوای سرد برایشان مفیدتر است، در حالی که چنین نبوده و توصیه می شود که مصرف مواد غذایی شیرین در ایام فصل سال کنترل شود.

این متخصص تغذیه کنترل مصرف چربی های جامد در فصل زمستان را خواستار شد و گفت: مصرف حبوبات و مرکبات در ایام فصل سال بسیار مفید بوده و توصیه می شود شهروندان این مواد را در رژیم غذایی خود داشته باشند.

وی با تأکید بر ضرورت جلوگیری از ایجاد تغییرات دمایی در بدن، خاطرنشان کرد: تغییرات دمایی در بدن، می تواند منجر به ایجاد نوسانات متابولیمسی شود که برای بدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های جالب خوراکی مخصوص روز های برفی!

توصیه های جالب خوراکی مخصوص روز های برفی!