مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 08:302020-01-19اقتصادي

معرفی 4 واحد متخلف در حوزه دامپزشکی به تعزیرات حکومتی همدان


رییس اداره دامپزشکی شهرستان همدان از معرفی 4 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: دو واحد لبنیاتی و دو واحد جمع آوری شیرخام مرتکب تخلف و عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی شدند.

-  امیرحسین نقی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از معرفی 4 واحد متخلف به اداره تعزیرات حکومتی همدان خبر داد و اظهار کرد: دو واحد لبنیاتی و دو واحد جمع آوری شیرخام به دلیل تخلف و عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای نظارت های دوره ای اداره دامپزشکی شهرستان همدان بر انواع فرآودهای خام دامی و نمونه برداری های مستمر از این فرآوردها انجام شد گفت: به صورت ماهانه و منظم نمونه گیری از تمام مراکز جمع آوری شیرخام، کارخانه های شیر و برخی گاوداری های مهم و مراکز عرضه صورت می گیرد.

 رییس اداره دامپزشکی شهرستان همدان در ادامه بیان کرد:  اخیرا بیش از دو هزار و 600 کیلوگرم انواع موادخام دامی تاریخ مصرف گذشته، دارای شرایط ارگانولپتیک نامطلوب و عرضه و نگهداری خارج از ضوابط در سطح شهرستان همدان ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج شد.

وی از پلمب دو واحد صنفی متخلف طی ماه گذشته خبر داد و افزود: در این مدت 15 واحد صنفی نیز به علت عرضه مواد خام دامی خارج از ضوابط به اداره تعزیرات حکومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 4 واحد متخلف در حوزه دامپزشکی به تعزیرات حکومتی همدان

معرفی 4 واحد متخلف در حوزه دامپزشکی به تعزیرات حکومتی همدان