مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 08:052020-01-19دانش

همکاری برای ارائه خدمات به طرح های پژوهشی و استارتاپ ها


دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه علوم پزشکی ایران با انعقاد تفاهم نامه ای مشترک که به امضای معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر رسید بر تلاش حداکثری به منظور ایجاد همکاری پایدار و اجرای پروژه .

- دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه علوم پزشکی ایران با انعقاد تفاهم نامه ای مشترک که به امضای معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر رسید بر تلاش حداکثری به منظور ایجاد همکاری پایدار و اجرای پروژه های مشترک در جهت هم افزایی علوم مهندسی و علوم پزشکی تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تفاهم نامه در محل معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران به امضای دکتر سید عباس متولیان، معاون تحقیقات و فناوری این دانشگاه و دکتر حسین حسینی تودشکی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر رسید.

هدف از تنظیم و اجرای این تفاهم نامه ایجاد بستر همکاری و هم افزایی در تامین و ارائه خدمات طرفین به صاحبان پروژه ها و طرح های پژوهشی و فناورانه، خلاق و کسب و کارهای نوپا (استارتاپ) است که براساس این تفاهم نامه به صورت نظام یافته و ضابطه مند در قالب هایی چون همکاری در اجرای برنامه های پژوهشی – کاربردی، کمک به شکل گیری و اجرای برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری برای ارائه خدمات به طرح های پژوهشی و استارتاپ ها

همکاری برای ارائه خدمات به طرح های پژوهشی و استارتاپ ها