مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 07:302020-01-19سياسي

دبیرخانه حمایت از انتفاضه تداوم مقاومت مردم فلسطین را به این ملت تبریک گفت


دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین، تداوم مقاومت یکپارچه ساکنان مقاوم غزه در مقابل ماشین جنگی رژیم نامشروع و آپارتاید صهیونیستی را به ملت غیور و مبارز فلسطین تبریک و تهنیت می گوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای، تداوم مقاومت یکپارچه ساکنان مقاوم غزه در مقابل ماشین جنگی رژیم نامشروع و آپارتاید صهیونیستی را به ملت غیور و مبارز فلسطین تبریک و تهنیت می گوید.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: باسمه تعالی بیانیه دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در سالروز 29 دیماه روز غزه نماد مقاومت فلسطین دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت سالروز 29 دیماه که توسط مجلس شورای اسلامی روز غزه نماد مقاومت فلسطین نام گذاری شده است، تداوم مقاومت یکپارچه ساکنان مقاوم غزه در مقابل ماشین جنگی رژیم نامشروع و آپارتاید صهیونیستی را به ملت غیور و مبارز فلسطین تبریک و تهنیت می گوید.

مصادف شدن این روز تاریخی با ایام ترور سردار رشید اسلام و مقاومت، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به دست رژیم تروریستی آمریکا ، نوید دهنده حقانیت این راه جهادی عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه حمایت از انتفاضه تداوم مقاومت مردم فلسطین را به این ملت تبریک گفت

دبیرخانه حمایت از انتفاضه تداوم مقاومت مردم فلسطین را به این ملت تبریک گفت