مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 07:302020-01-19سياسي

انتقاد حاجی دلیگانی از نحوه برخورد با مردم برای پرداخت یارانه های معیشتی


یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان این که وزارت رفاه برای دادن یارانه های معیشتی به حساب های مردم سرک می کشد، گفت: این نحوه ی برخورد با مردم برای دادن یارانه های معیشتی درست نیست چرا مردم را تهدید می کنید.

- یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان این که وزارت رفاه برای دادن یارانه های معیشتی به حساب های مردم سرک می کشد، گفت: این نحوه ی برخورد با مردم برای دادن یارانه های معیشتی درست نیست چرا مردم را تهدید می کنید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت رفاه برای دادن یارانه های معیشتی به حساب ها سرک می کشد که این درست نیست.

این وضعیت اقتصاد کشور را دچار کندی می کند.

این چه روش برخورد با مردم است که آنها را تهدید می کنید که اگر موضوع پرداخت نشدن یارانه معیشتی را پیگیری کنند و آنها به این نتیجه رسیده که یارانه معیشتی نباید به این خانوارها تعلق بگیرد بعد از آن یارانه نقدی شان را قطع می کنیم.

این چه طرز گفتار و رفتار با مردمی است که همگی در چند روز گذشته چه طور به صحنه آمدند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که این نوع رفتار درست نیست، اضافه کرد: اهانت، افترا و توهین به مردم درست نیست، چرا به کسی که یک میلیون و 200 هزار تومان حقوق می گیرد می گویید که هفت میلیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد حاجی دلیگانی از نحوه برخورد با مردم برای پرداخت یارانه های معیشتی

انتقاد حاجی دلیگانی از نحوه برخورد با مردم برای پرداخت یارانه های معیشتی