مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 06:552020-01-19دانش

ایجاد گرایش آموزش فلسفه کودک در دانشگاه یک ضرورت است


دکتر یک عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز ضمن ابراز امیدواری نسبت به ایجاد گرایش آموزش فلسفه کودکان در دوره های تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه از سال تحصیلی آینده، - ایسنا/فارس دکتر یک عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز ضمن ابراز امیدواری نسبت به ایجاد گرایش آموزش فلسفه کودکان در دوره های تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه از سال تحصیلی آینده، اهمیت توجه به فلسفه کودکان را تشریح کرد.

دکتر امین ایزدپناه در گفت و گو با ایسنا ضمن یادآوری اینکه در گذشته گرایش آموزش فلسفه کودکان در دانشگاه شیراز وجود داشت، گفت: با توجه به طرح پیشنهاد ایجاد گرایش آموزش فلسفه کودک در دوره های تحصیلات تکمیلی توسط دانشگاه های شیراز و خوارزمی، امیدواریم از سال آینده در شیراز شاهد پذیرش دانشجو در این گرایش باشیم.

این عضو هیئت علمی گروه علوم تربیتی دانشگاه شیراز یادآور شد: سرآغاز آموزش فلسفه کودکان به سال 1980 میلادی باز می گردد و با توجه به داده های امروز و بازنگری که در مورد آموزش های کودکان شده است، صحبت از آموزش فلسفه به کودکان نباید تعجب آور باشد.

او هدف از آموزش فلسفه به کودکان را رویکرد جدید نسبت به آموزش تفکر به کودکان دانست و گفت: اصل قضیه این است که ما به طور سنتی کودکان را حداقل در بعد توانایی تفکر معمولا دست کم گرفته یا تصور می کنیم که کودکان توانایی تفک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد گرایش آموزش فلسفه کودک در دانشگاه یک ضرورت است

ایجاد گرایش آموزش فلسفه کودک در دانشگاه یک ضرورت است