مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 06:052020-01-19سياسي

طبخ و توزیع روزانه 15 هزار وعده غذای گرم در مناطق سیل زده


آستان قدس رضوی روزانه 15 هزار وعده غذای گرم طبخ و در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی اعلام کرد: در نخستین روز حضور این بنیاد و معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی در مناطق سیل زده، خدمت‎رسانی به سیل زدگان با تهیه و توزیع اقلام مورد نیاز غذایی، گرمایشی و بهداشتی به صورت فوری در دستور کار قرار گرفته است.

محمدحسین استادآقا با بیان اینکه این گروه ها بر اساس اطلاعات احصاء شده و نیاز موجود در شهرستان نیک‎شهر مستقر شدند، ادامه داد: با توجه به کمبودها و خسارات وارد شده در این شهرستان، دو دستگاه آشپزخانه پخت غذای گرم از روز یکشنبه استقرار و در هر وعده 7 هزار و 500 پرس غذای گرم بین سیل زدگان توزیع می شود.

وی با اعلام دیگر خدمات ارائه شده بیان کرد: لوازم گرمایشی و مواد بهداشتی هم جزء لوازم فوری موردنیاز است که در حال تهیه و انتقال است و با نظم خاصی توزیع می شود.

به گفته مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی، بر اساس برآوردهای اولیه در برخی از مناطق که آب فروکش کرده است، در کنار دستگاه های خدماتی دیگر، معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی و بنیاد کرامت هم برای خدمت رسانی مستقر شده‎اند و حداقل بین یک هفته تا 10 روز خدمات اولیه را ارائه می‎کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبخ و توزیع روزانه 15 هزار وعده غذای گرم در مناطق سیل زده

طبخ و توزیع روزانه 15 هزار وعده غذای گرم در مناطق سیل زده