مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 06:002020-01-19اقتصادي

خریداری تولیدات داخلی تنها انتظار تولیدکنندگان از مسئولان


یک تولیدکننده و کارآفرین نمونه کشوری در یزد اظهار می‎‎کند: تنها انتظارمان از مسئولان خریداری از تولیدات داخل کشور است چرا که همین باعث رونق تولید داخلی خواهد شد.

- در بازدید خبرنگاران از طرح های موفق دهه های فجر گذشته مطرح شد؛ خریداری تولیدات داخلی تنها انتظار تولیدکنندگان از مسئولان ایسنا/یزد یک تولیدکننده و کارآفرین نمونه کشوری در یزد اظهار می‎‎کند: تنها انتظارمان از مسئولان خریداری از تولیدات داخل کشور است چرا که همین باعث رونق تولید داخلی خواهد شد.

خبرنگاران یزدی امروز یکشنبه 29 دی ماه طی بازدید از طرح های موفق دهه های فجر سال های گذشته در شهرستان یزد، ابتدا از یک واحد صنایع روشنایی در روستای اکرم آباد از توابع بخش مرکزی این شهرستان بازدید کردند، واحدی که با 20 سال قدمت و 92 نیروی شاغل، در فضایی بسیار محدود فعالیت می‎‎کند ولی محصولات آن علاوه بر شهرهای مختلف کشورمان، به کشورهایی نظیر عراق، ارمنستان و ازبکستان نیز صادر می‎‎شود.

علی تقی زاده مدیرعامل این واحد که کارآفرین نمونه کشوری است، افتخار خود را تولید و تولیدکنندگی می‎‎داند و می‎‎گوید: سالانه 80 هزار انواع چراغ روشنایی تولید می‎‎کنم و با این که واحد تولیدی در دو شیفت و حتی روزهای تعطیل فعالیت می‎‎کنیم ولی برای به خدمت گرفتن نیروهای بیشتر، فضای وسیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خریداری تولیدات داخلی تنها انتظار تولیدکنندگان از مسئولان

خریداری تولیدات داخلی تنها انتظار تولیدکنندگان از مسئولان