مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 05:152020-01-19ورزشي

رسانه ها به حضور حداکثری مردم در انتخابات توجه کنند


حسین فلاح شنبه شب در نشست خبری با نمایندگان رسانه ها و خبرنگاران شهرستان افزود: بسیاری از بدخواهان و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران که نمی خواهند کشور ما از امنیت پایدار برخورد دار باشد سعی در فراهم آوردن زمینه برای کمترین حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی دارند.

وی با تشکر از رسانه ها که منعکس کننده رویدادها و تجزیه و تحلیل داده های مختلف هستند اظهار امیدواری کرد که با توجه به نزدیکی ایام الله دهه فجر همچنان انعکاس دهنده اقدامات دولتمردان در زمینه های ورزشی ، عمرانی ، اجتماعی ، فرهنگی و .

باشند ، همچنین مشکلات و دغدعه های مردمی را هم مورد توجه قرار داده تا مسوولان تجزیه و تحلیل روی آنها داشته باشند.

فرماندار میبد با اشاره به گرامیداشت یاد شهید سردار قاسم سلیمانی و شهدای سانحه هوایی از برپایی مراسمی برای یادبود آنها در بفروییه که زادگاه چهار نفر از قربانیان این اتفاق ناگوار است خبر داد که اطلاع رسانی خواهد شد.

وی به برگزاری مراسم یادبود و گرامیداشت آیت الله میبدی از علمای مقیم و منشاء خیر و برکت در گلستان اشاره کرد که روز دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع میبد برگزار می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و مسوول ستاد انتخابات میبد نیز گفت:ستاد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها به حضور حداکثری مردم در انتخابات توجه کنند

رسانه ها به حضور حداکثری مردم در انتخابات توجه کنند