مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 05:152020-01-19سياسي

دست پر مساجد برای برگزاری مراسم دهه فجر


برنامه های ویژه ای در دهه فجر در مساجد استان برگزار می شود.

- مرکز کردستان، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبرگفت: مساجد به عنوان مهمترین پایگاه دینی مردم و سرآغاز انقلاب اسلامی، جایگاه و ظرفیت مهمی در زنده نگهداشتن یاد و خاطره انقلاب دارد.

عبید رستمی با بیان اینکه 590 کانون فرهنگی هنری مساجد در شهر ها و روستا های استان کردستان وجود دارد، گفت: برنامه های ویژه ای برای گرامیداشت دهه مبارک فجر در این کانون ها تدارک دیده شده است که با همکاری ادارات و سازمان های و نهاد های عضو کمیته مساجد این برنامه های فرهنگی هنری برگزار خواهد شد.

رستمی با تأکید بر اینکه یکی از مهمترین وظایف کانون های مساجد تشریح دستاورد های انقلاب اسلامی در همه زمینه ها است، گفت: برگزاری ویژه برنامه های قرآنی و انس با قرآن برای مقاطع سنی نوجوانان و جوانان در کلیه مساجد دارای کانون و همچنین ویژه برنامه یادواره شهید سردار قاسم سلیمانی از جمله مهمترین برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر در مساجد خواهد بود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هم گفت: 427 کانون در روستا های استان فعال هستند، که از طریق مساجد دارای کانون، برنامه های زیادی برای گرامیداشت دهه مبارک فجر تدارک دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست پر مساجد برای برگزاری مراسم دهه فجر

دست پر مساجد برای برگزاری مراسم دهه فجر