مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 04:402020-01-19اقتصادي

کمک 7 میلیاردی خراسان جنوبی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون چهار محموله کمک رسانی به ارزش هفت میلیارد و 570 میلیون ریال به سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون چهار محموله کمک رسانی به ارزش هفت میلیارد و 570 میلیون ریال به سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

محمد رحیم شهریاری گفت: به دنبال وقوع سیل مخرب در سیستان و بلوچستان، هلال احمر در راستای کمک به آسیب دیدگان به جمع آوری کمک های مردمی اقدام کرده است.

وی با اشاره به کمک های مردم خراسان جنوبی، افزود: تاکنون محموله هایی شامل چادر، موکت، بسته های غذایی 72 ساعته، مواد شوینده به این منطقه ارسال شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، شهریاری ارزش این محموله ها را هفت میلیارد و 570 میلیون ریال دانست و افزود: مردم خراسان جنوبی در صحنه های مختلفی مانند کمک به زلزله زدگان کرمانشاه، سیل زدگان شمال کشور و سیل زدگان سیستان و بلوچستان به خوبی درخشیده اند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات هلال احمر در راستای کمک رسانی ها بیان کرد: 10 نیروی امدادی با بکارگیری سه دستگاه خودروی امدادی شامل، تریلی، کامیون، کامیونت و دو دستگاه پیکاپ از 24 دی ماه سال جاری در منطقه سیل زده مشغول امدادرسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 7 میلیاردی خراسان جنوبی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

کمک 7 میلیاردی خراسان جنوبی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان