مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 02:052020-01-18اقتصادي

شروط راه اندازی بازار طلای آب شده در بورس


مدیرعامل بورس کالا با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده برای راه اندازی بازار طلای آب شده در بورس کالا، اظهار کرد: درحال حاضر استاندارد مشخصی برای ارزیابی طلا در بورس وجود ندارد.

- مدیرعامل بورس کالا با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده برای راه اندازی بازار طلای آب شده در بورس کالا، اظهار کرد: درحال حاضر استاندارد مشخصی برای ارزیابی طلا در بورس وجود ندارد.

امیدواریم با رایزنی با فعالان بازار طلا این نهادها شکل بگیرند تا بتوان بازار طلا را هم راه اندازی کرد.

حامد سلطانی نژاد در گفت وگو با ایسنا، درمورد راه اندازی بازار طلای آب شده در بورس کالا توضیح داد: راه اندازی بازار طلای آب شده را پیش بردیم اما مشکلی که برای راه اندازی بازار طلای آب شده پیش آمد این بود که فعالان بازار استاندارد سازی بازار طلای آب شده را دچار مشکل دانستند.

وی با بیان اینکه بازار طلای آب شده همان بازار شمش طلا است، اظهار کرد: در این بازار اینکه عیار شمش طلا چند است، چه ویژگی هایی دارد، چه مقدار ناخالصی دارد و خالص سازی که صورت می گیرد با عیار 995 اتفاق می افتد یا خیر، محل بحث است و باید مرجعی مانند سازمان استاندارد یا مراجع دیگر یک شمش طلای استانداری را تعریف کنند که بازار طلای آب شده و شمش هم بتوانند بر اساس آن راه اندازی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط راه اندازی بازار طلای آب شده در بورس

شروط راه اندازی بازار طلای آب شده در بورس