مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 01:152020-01-18اقتصادي

خانه رویاهای جوانان ساخته می شود؟


با وجود نقدهایی که به طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن می شود، به نظر می رسد این طرح بیش از آن که کپی پروژه شکست خورده مسکن مهر باشد به طرح نسبتا بهتر مسکن ویژه تهرانسر شباهت دارد؛ - با وجود نقدهایی که به طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن می شود، به نظر می رسد این طرح بیش از آن که کپی پروژه شکست خورده مسکن مهر باشد به طرح نسبتا بهتر مسکن ویژه تهرانسر شباهت دارد؛ چرا که برای اجرای آن هم از پول پرقدرت و تورم زا استفاده نشده و هم این که زیرساخت های لازم را دارد.

هرچند در یک سالگی این پروژه نقدهایی از درون دولت آن را هدف گرفته اما به هر حال طرح در بعضی شهرها به پیشرفت بیش از 40 درصد رسیده و قرار است میزان پیشرفت پروژه در استان های مختلف اعلام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح اقدام ملی تولید و عرضه 400 هزار واحد مسکونی چند روز قبل وارد اولین سال اجرا شد.

25 دی ماه سال گذشته بود که وزیر راه و شهرسازی در جریان آغاز مرحله ی نام نویسی در واقع شروع جدی و ملموس پروژه ای است که شاید رویای خانه دار شدن بسیاری از جوانان را محقق کند.

پروژه در زمین های دولتی به شکل اجاره 99 ساله ساخته می شود.

قیمت واحدها نیز از سوی وزارت راه و شهرسازی بین 2.

5 تا 3 میلیون تومان در هر متر مربع و مبلغ پیش پرداخت 30 میلیون تومان اعلام شده که البته این اعداد با توجه به هزینه های کنونی تخم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه رویاهای جوانان ساخته می شود؟

خانه رویاهای جوانان ساخته می شود؟